LilySlim Weight loss tickers

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Η Επιβράβευση Νο2 !!!!


Κι αφού όλοι μου λένε "πόσο έχεις ομορφύνει" και "πόσο έχεις ομορφύνει", είπα κι εγώ να βγώ μια βόλτα να ευχαριστήσω τον εαυτόν μου για την προσπάθεια που κάνει και τα αποτελέσματα που έχει...
Πήγα λοιπόν στα μαγαζιά σκεπτόμενη "Θα βρώ τίποτα να μου κάνει; ή ακόμα είναι νωρίς;

Σήμερα λοιπόν συνέβησαν πολλά καλά! 
1ον βρήκα βερμούδα να μου κουμπώνει! (βέβαια είχε λαστιχάκι πίσω αλλά κι αυτό μια αρχή είναι).
2ον κατάλαβα ότι πλέον έχω φύγει από το XL κι έχω πάει στο L!
3ον βρήκα επιτέλους σουτιέν στο νούμερο μου...και μικρότερο σε περιφέρεια απ ότι περίμενα!
5ον βρήκα και βρακάκια στο νούμερο μου!
4ον αγόρασα δύο πολύ ωραία strapless φορέματα maxi το εάν μαύρο και το άλλο γκρι άσπρο από την σειρά Sakis Rouvas!

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΊΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ!